Wednesday, November 4, 2009

.:: apakah maknanye tue...???


Masuk mlm td da 2 kali da aku dapat mimpi yg ngarut2 + merepek neh...
Tp mimpi tue betul-betul menyentap jiwa raga haku okeh..
Adakah sbb tido x basuh kaki neh...tp...aku basuh okeh!!! huhuhuhu

Uols nk tau apakah mimpi nye...???

saye mimpi Mr. Hubby aku ade scandalassss!!!! (harusla sentap kannn.....)

So pagi tadi aku tanye la Mr. Hubby aku soklan cepu cemas tue...hihih

aku : i nk tanye sikit bole???
Mr. Hubby : tanyalah....
aku : u ada scandal eh???
Mr. Hubby : ahahahaha dgan sape?
siapa bg tau u neh?? (digolakan nye pulak...isk)
aku : adalah.....jawab la cepat!!!
Mr. Hubby : sape yg bg tau u neh...mne u dpt cite ni?
aku : yg u takut sgt ni pesal? betul la tue.. kn kn....
Mr. Hubby : soklan u tue macam u pegi masjid tanye kat pak imam tue ade minum arak ke tak... ade ker...
aku : itu klu soklan camtu utk org yg camtu...ni u mmg ade logik nye...
Mr. Hubby : soklan tue mmg la logik...tempat nye x logik...
aku : jawab je lah...
Mr. Hubby : mane ade lah..ngarut je...
aku : ye ke neh...?????
Mr. Hubby : iyer lah...tp mne u dpt cite ni??
aku : i mimpi je lah...huhuhuhu
Mr. Hubby : ahahahaha sape pempuan tue? lawa ker?? (huh hangin je aku...)
aku : huh setakat pempuan dlm mimpi i tue....i x heran lah...
Mr. Hubby : eceh...



fuhhh lega den....kukuikui...


ahahahahah lawak sungguh mimpi tue.....ahahahhaha...
lawak2 pun haku tetap nk tanye jugak...(*wink*)
sbb nye da dua kali okeh mimpi motif yg sama tp different person jer...aish..
so bila da tanye tue xde la sentap sgt ati neh...ehehehehe =)
so bole bekerja dgan aman semula... (*wink*) (^_^)

okeh sye nk sambung wat keje...... =)








1 comment:

  1. hahaha mimpi isteri selalu betul =P ckp kat edi cam tu

    ReplyDelete

NUFFNANG

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker